Jesteś lekarzem. Spróbuj odwieźć od dobrowolnej eutanazji osobę i obudzić w niej wolę życia,której zdaje się że(wybierz jedną):
-nikt go nie kocha
-jest ciężko chory
-cierpi na depresję
-nie chce mu się trudzić życiem.
PROSZĘ POMÓŻCIE!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T14:48:28+01:00
Proszę Pana. Życie to dar, którego nie można lekceważyć. Bóg wydał Pana na świat jako własne dziecię i nie godzi się przechodzenie obojętnie. Życie w istocie nie jest trudne. Kiedy osiągnie Pan harmonie dnia codziennego z pewnością je Pan pokocha. Zapraszam do kościoła. Udzielę Panu pomocy, porozmawiamy spokojnie. Proszę tego nie robić.
2009-12-29T15:53:30+01:00
Niech się Pan zajmie czymś pożytecznym np.pomoc bezdomnym i chorym jest wiele fundacji do których pożna się zgłosić aby pomagać tak jak inni gwarantuję panu że taka (praca ) przyniesie panu ogromne satysfakcje ! od razu poczuje się pan lepiej !