Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T14:49:53+01:00
duchu święty dziękujemy Ci że nawiedzasz nas i kochasz nas... i dziękujemy za kościół swięty który dzięki tobie nas umacnia, dziękujemy że nas kochasz, myslisz o nas....przyjc do nas na zuiemię prosimy cię o to i chcemy si podziękować wdzięcznością naszą za oświecenie i wzmocnienie nas
amen
1 5 1
2009-12-29T15:14:15+01:00
Duchu swiety dziekuje ci za kosciol swiety za to ze mamy wiare i sile aby do niego uczeszczac. Ten dom bozy jest dla nas jak walsny dom dziekujemy ci z calego serca za to ze mozemy w nim rozglaszac ewangelie o bozym ciele
Amen.
2009-12-29T15:47:33+01:00
Duchu Swięty bardzo dziękuje Ci za nasz Kościół.
Gdyby go nie było byśmy byli niewierzący.
Amen!
1 5 1