Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T14:47:45+01:00
(2x+y)²-(x+y)(3x-2y)-3xy =4x²+4xy+y²-3x²+2xy-3xy+2y²-3xy=x²+3y²=100+3/27=100 i 1/9
2 5 2
2009-12-29T16:18:24+01:00
(2x+y)²-(x+y)(3x-2y)-3xy=
2x²+y²+2×2xy-3x²+2xy+3xy-2y²-3xy=
4x²+y²+4xy-3x²+2xy-3xy+2y²-3xy=
x²+3y²



100+3/27=100i1/9
1 5 1
2009-12-29T19:50:25+01:00
(2x+y)²-(x+y)(3x-2y)-3xy =
4x²+4xy+y²-3x²+2xy-3xy+2y²-3xy=
x²+3y²=
100+3/27=
100 + 1/9

^^
1 5 1