Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T23:43:09+02:00
Jak sądzisz dlaczego Twój piorun sieje taki postrach?
Co czułeś gdy Atena wyskoczyła z Twojej głowy?
Jak czujesz się jako Bóg bogów, nie jest Ci nudno?
Co czułeś gdy widziałeś jak Prometeusz zanosi ogień zwykłym ludziom?
Jak sądzisz co by było, gdyby mu się to nie udało?
2009-09-15T23:54:29+02:00
1.Co czułeś gdy kpiłeś z innych 2.Jakie masz odczucia gdy wiesz że ostatnie słowo i tak należy do ciebie 3.Jak sądzisz czy inni bogowie ci zazdroszczą 4.Sądzisz że łagodnie rządzisz światem 5.Co czujesz gdy wiesz że jesteś nieśmiertelny