Odpowiedzi

2009-12-29T15:23:25+01:00
Heterotrofy(cudzożywne)-nie potrafią asymilowac dwutlenku węgla w procesie fotosyntezy czy hemosyntezy.Tasiemiec żyje w organizmie człowieka lub zwierzęcym,osłabiając organizm żywiciela.
-symbioza między niektórymi gatunkami glonów i grzybów
-pasożyty pobierają z organizmu żywiciela związki odżywcze potrzebne do budowy własnego organizmu
-czrepanie pokarmu ze szczątek obumarłych organizmów.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:14:18+01:00
Zależność heterotrofów od autotrofów zasadza sie na :
1.autotrofy są pokarmem dla heterotrofów
2.Autotrofy/np.sinice/ wchodzą w symbiozę z heterotrofem.
3.Autotrofy włączają obumarłą materię heterotrofów w obieg materii organicznej
1 1 1