Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:12:57+01:00
Ryby - bezowodniowce, zapłodnienie zewnętrzne
Płazy - bezowodniowce, zapłodnienie zewnętrzne
Gady - owodniowce, zapłodnienie wewnętrzne
Ptaki - owodniowce, zapłodnienie wewnętrzne
Ssaki - owodniowce, zapłodnienie wewnętrzne
1 1 1
2009-12-29T15:57:06+01:00
Ryby- zapłodnienie zewnetrzne , bezowodniowce
Płazy -zapłodnienie zewnetrzne , bezowodniowce
Gady- zapłodnienie wewnetrzne, owodniowce
Ptaki-zapłodnienie wewnetrzne, owodniowce
Ssaki -zapłodnienie wewnetrzne, owodniowce
1 5 1
2009-12-29T19:09:01+01:00
Ssaki - owodniowce zapłodnienie wewnętrzne
Ptaki - owodniowce zapłodnienie wewnętrzne
Gady - owodniowce zapłodnienie wewnętrzne
Płazy - bezowodniowce zapłodnienie zewnętrzne
Ryby - bezowodniowce zapłodnienie zewnętrzne
1 1 1