Proszę o przetłumaczenie tych zdań na język polski bez odpowiedzi:
1.Wohin bist du in den Ferien gefahren?
Wo warst du im Sommer?
2. Wie war das Wetter?
3. Wie lange bist du dort gewessen?
4. Mit wem bist du dort gefahren?
5. Was hast du dort gemacht?
6. Wie findest du deine Sommerferien?
7. Wohin möchtest du nachtes Jahr fahren?

3

Odpowiedzi

2009-09-15T20:31:00+02:00
1.Wohin bist du in den Ferien gefahren?
Wo warst du im Sommer?
2. Wie war das Wetter?
3. Wie lange bist du dort gewessen?
4. Mit wem bist du dort gefahren?
5. Was hast du dort gemacht?
6. Wie findest du deine Sommerferien?
7. Wohin möchtest du nachtes Jahr fahren?

1. Gdzie pojechałeś na Ferie?
Gdzie byłeś w lecie? (chodzi pewnie o wakacje "sommerferien")
2. Jaka była pogoda?
3. Jak długo tam byłeś?
4. Z kim tam pojechałeś?
5. Co tam robiłeś?
6. Co sądzisz o swoich wakacjach?
7. Gdzie chciałbyś pojechać w przyszłym roku?
1 5 1
2009-09-15T20:35:24+02:00
1.Dokąd pojechałeś w ferie?
gdzie byłeś latem?
2. Jaka była pogoda?
3. Jak długo tam byłeś?
4. z kim tam pojechałeś?
5. Co tam robiłeś?
6. Co sądzisz o swoich wakacjach?
7. Dokąd chciałbyś pojechać za rok?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T20:48:21+02:00
1.Gdzie byłeś w ferie?
Gdzie spędziłeś wakacje?
2.Jaka była pogoda?
3.Jak długo tam byłeś?
4.Z kim tam byłeś?
5.Co tam robiłeś?
6.<tutaj chodzi o miejsce w ktorym spędzałes wakacje>
7.Gdzie chciałbyś jechać w przyszłe wakacje?

Po mojemu to tak :PP