Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:43:46+01:00
Dobry ojciec kupił swoim trzem synom gitary.
Najstarszemu elektryczną.
Średniemu akustyczną.
Najmłodszemu klasyczną.
Wyjechał za granice i nakazał swoim synom aby do jego powrotu opanowali grę na zakupionych przez niego instrumentach.
Najstarszy mimo że miał najlepszą gitarę nie przykładał się do nauki zajmując się tylko robieniem fot gitarze i wstawianiem ich na nk.
Średni syn również nie grał ale dla pozorów nauczył się 5 akordów.
Najmłodszy syn mimo iż miał najmniej cool gitarę wymiatał na niej wybitnie.
Gdy ojciec wrócił nagrodził najmłodszego syna najbardziej.
1 5 1
2009-12-29T18:20:02+01:00
Są święta dwójka rodzeństwa (Wojtuś młodszy, i Staś starszy) pomagało rodzicom i obiecano im kieszonkowe.
- Ojcze! Daj mi kieszonkowe...chcę iść i wynająć sobie moje mieszkanie!
-Synu, nie mam teraz dam Ci później.
Kilka dni później ;
- Ojcze! Daj mi kieszonkowe...chcę iść i wynająć sobie moje mieszkanie!
-No, dobrze masz.
-Oh dziękujeeeee!
Mieszkanie spędził jeden o dzień i już nie daje rady. Na ulicy został okradziony. W końcu zostaje żebrakiem.Pewnego dnia zatrudnia się w pracy. Podaje psom jedzenie.Ale zapłata to tylko to co zostanie.Postanawia wracać do ojca.
-Czy to mój syn?!
- Jaa, ja proszę Cię tylko o prace.
-Żartujesz, Wojtuś (brat) powiedz sługom by dali mu jakieś ubranie i jedzenie.
-Tato- woła Wojtuś. To on wraca, a ty jeszcze co? JA niedostałem i dalej pomagam...
-Posłuchaj, mój syn wrócił! w życiu nie ważne są pieniądze.Ważne że bliscy powracają i się nawracają!!!
Ojciec urządził ucztę i bracia się ukochali.