Prosze podać 10 różnic między książką a filmem opowieści z narnni
( chodzi mi o to,że np. w książce jest tak ze oni zwiedzali dom , a na filmie że bawili sie w chowanego) bardzo prosze o szybką pomoc i o podanie co najmniej 10 przykładów . ;) ż góry dziekuje ! ; ))))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T19:17:25+01:00
1. Film nie jest taki bogaty jak książka.
2. Często zmieniane dialogi dla lepszego efektu filmu.
3. W filmie często pomijane są istotne szczegóły książki.
4. Film nigdy nie odzwierciedla książki w 100%
5. Różnice związane z fabułą filmu a treścią książki
2009-12-29T20:32:32+01:00
1.Książka ma więcej szczegółów.
2.W książce bawili się w chowanego, a w filmie w berka.
3.Dialogi są inne.

Więcej nie wymyślę. Przepraszam.