Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:29:41+01:00
M = 900kg V = 100km/h t=10s
V = a*t II :t
a = V/t
a= 100/10 = 10[m/s2]
F = m*a
F = 10m/s2 * 900kg = 9000N = 9kN
Wartość siły działającej na samochód wynosi 9kN
2009-12-29T15:30:07+01:00
M = 900kg V = 100km/h t=10s
V = a*t II :t
a = V/t
a= 100/10 = 10[m/s2]
F = m*a
F = 10m/s2 * 900kg = 9000N = 9kN
Wartośc siły działającej na samochód wynosi 9kN
2009-12-29T15:36:46+01:00
F=ma
m=900kg
a= v/t
v=100km/h=100km *1000/h*3600=(100m/s)/3,6=~27,78m/s
a=(27,78m/s)/10s=2,778m/s^2
F=900kg*2,778m/s^2
F=2500,2N