Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:32:08+01:00
A) (1,32+3,24):(2,4:2)=4,56:1,2=3,8 :)
b) (63,2:100+0,1):1,22=(0,632+0,1):1,22=0,732:1,22=0,6 :)
Pozdrawiam.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T15:33:08+01:00
A) (1,32+3,24)/(2,4/2)=4,56/1,2=3,8
b) (63,2/100+0,1)/1,22=0,732/1,22=0,6
____________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
2009-12-29T15:33:14+01:00
A) (1,32+3,24):(2,4:2)= 4,56 : 1,2 = 3,8
b) (63,2:100+0,1):1,22= (0,632+0,1):1,22 = 0,732:1,22 = 0,6
1 3 1