Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:42:39+01:00
Glowna zasada prawa babilońskiego to zasada: "Oko za oko, ząb za ząb" czyli zasada odwetu, zwana zasadą talionu.
1 5 1
2009-12-29T15:45:10+01:00
Główną zasadą Kodeksu Hammurabiego była tzw. kara talionu. Polegała ona na tym, że za popełnione przestępstwo stosowano taką sama karę. Dlatego też streszczając zasady kodeksu stosuje się stwierdzenie oko za oko, ząb za ząb.
1 1 1
2009-12-29T17:17:39+01:00
Kodes hamurabiego.zasada odwetu oko za oko ,ząb za ząb.ocena kodeksu:wymusic prawożądnosz,wynagrodzenie krzywdy.