Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:44:57+01:00
Stokrotka była bardzo miłą i pomocną dziewczyną. Zawsze słuchała swojej matki Sofi. Pewnego dnia gdy przechadzała się nad strumykiem zaskoczył ją zimny powiew wiatru i Stokrotka wpadła do wody. Niedaleko przechodził czarnoksiężnik, który od dawna podziwiał dziewczynę za jej nieziemską urodę. Przypominała mu piękny kwiat , delikatny i zwiewny. Postanowił,że uratuje ją jeśli ta zgodzi się być jego małżonką. Stokrotka niechętnie się zgodziła i gdy zamieszkała w zamku ze swoim nowym małżonkiem godzinami obmyślała plan ucieczki. Postanowiła, że wygostanie się z zamku przemieniając się w kwiat, który pod ziemią rozprzestrzeni swoje korzenie. Niestety nie udało jej się z powrotem wrócić do ludzkiej postaci.
2 4 2
2009-12-29T16:16:58+01:00
Róża była zawsze pogodna dziewczynka, której nigdy nie brakowało rozrywek. Mieszkała razem ze swoją matka, ponieważ ojciec zmarł gdy była jeszcze mała. Mama byłe jej najbliższą osoba nie wyobrażało sobie bez niej życia. Jednak starzył się okropny wypadek mama dziewczyny wpadła pod koła wozu i zgineła. Wtedy Róża stała się nie przyjemna i niedotykalna. Wszystkim było jej bardzo żal ponieważ była bardzo ładną dziewczyną, miała bląd włosy a jej policzki były całe czerwone. Kawalerow nie wpuszczała nawet przed próg. Mineły 2 lata od smierci matki, ale dziewczyna wciąż była smutna i przygnębiona. dopiero pewnego dnia zjawił się książe na koniu z bukiedem pieknych kwiatów. Róża zakochała się w nim, ale jednak nie zgodziła sie za niego wyjść za mąż. Ten nazwał te piekne kwiaty Różami. Ponieważ były tak piękne i tak kujące i niedotykalne jak ona. Historia Róży skończyła się bardzo smutno. Ponieważ została sama przez całe życie.
2 4 2