Odpowiedzi

2009-12-29T15:49:23+01:00
Na wycieczkę klasową pojechało 10 osów, w tym 2 razy mniej dziewczynek niż chłopców. Gdyby pojechało 2 razy więcej dziewczynek niz chlopców, to w sumie byłoby to 6 osob. Ile dziewczynek, a ile chlopcow wybrało się na wycieczkę?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:49:33+01:00
Mamy dwie skrzynie owoców. W pierwszej są jabłka, natomiast w drugiej banany. Gdyby w pierwszej znalazło się 2 razy więcej jabłek to waga dwóch skrzyń z owocami wynosiłaby 10. Natomiast gdyby w drugiej znalazło się 2 razy więcej bananów, waga skrzyń wynosiłaby 6. Ile jest kg jabłek w pierwszej skrzyni, a ile kg bananów w drugiej?
2009-12-29T16:06:11+01:00
W środę w klasie przebywało dziesięć osób, z czego było w niej 2 razy więcej chłopców niż w poniedziałek. Natomiast w poniedziałek było 6 osób i to dziewczyn było dwa razy więcej niż w środę.