Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:55:00+01:00
Spróbuj zrobić przywracanie systemu do wcześniejszego stanu..powinno przywrócić
1 2 1
2009-12-29T15:55:51+01:00
Jak nie ma w koszu to zobacz czy jest w karcie dżwiękowej
1 2 1
2009-12-29T16:54:06+01:00
Ściągnij sterowniki do karty dźwiękowej z internetu! Sprawdź w panelu sterowania jaką masz kartę dźwiękową i ściągnij sterowniki do twojego modelu karty dźwiękowej (ściągaj z strony producenta twojej karty)

___________________
www.servis.fora.pl
1 5 1