Odpowiedzi

2009-12-29T15:56:39+01:00
Według mnie szczęście polega na zadowoleniu siebie albo 2 osoby, która jest wdzięczna za to co dla niej uczyniliśmy i darzy do nas w pewnym stopniu pewne uczucia. To jest człowiek szczęśliwy i posiada to swoje szczęście.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:57:20+01:00
Szczęście jest pojęciem tak naprawdę niezrozumiełym do końca. moim zdaniem szczescie jest to życie według zasad jakie podaje nam dekalog. jesli człowiek chce byc szczesliwy musi milowac ludzi którzy żyją wokół niego.
1 5 1
2009-12-29T16:01:17+01:00
Szczęscie polega na tym, ze cieszymy sie z tego co mamy, Jest ono dla nas najwazniejsze.
1 5 1