Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:57:41+01:00
Winna

Ja to ta z obrazka
Ja to ta co krzyczy
Ta co ciągle sobie drwi

Ja znów kogoś gryzę
Ja kogoś obrażam
Niegrzeczna i grzeszna tak

Bo kiedy tylko staje się
Zbyt ludzka niż byś tego chciał
Wtedy oto widzisz że
Jesteś tak jak ja

Nie jest źle
Jaaaa jestem winna
Dobrze jest
Zawsze będę winna

Ukoj swe sumienie
Nakarm swą ciekawość
Daj mi prawo abym ja
Mogła Ciebie bawić
Mogła Ciebie zbawić
Mogła w końcu zabić Cię

Bo kiedy tylko staje się
Zbyt ludzka niż byś tego chciał
Wtedy oto widzisz że
Jesteś tak jak ja

Nie jest źle
Jaaa jestem winna
Dobrze jest
Zawsze będę winna

Możesz na mnie oprzeć się
Jaaa jestem winna
Możesz na mnie liczyć bo
Zawsze będę winna
1 5 1
2009-12-29T15:58:08+01:00
Ja to ta z obrazka
Ja to ta co krzyczy
Ta co ciągle sobie drwi

Ja znów kogoś gryzę
Ja kogoś obrażam
Niegrzeczna i grzeszna tak

Bo kiedy tylko staje się
Zbyt ludzka niż byś tego chciał
Wtedy oto widzisz że
Jesteś tak jak ja

Nie jest źle
Jaaaa jestem winna
Dobrze jest
Zawsze będę winna

Ukoj swe sumienie
Nakarm swą ciekawość
Daj mi prawo abym ja
Mogła Ciebie bawić
Mogła Ciebie zbawić
Mogła w końcu zabić Cię

Bo kiedy tylko staje się
Zbyt ludzka niż byś tego chciał
Wtedy oto widzisz że
Jesteś tak jak ja

Nie jest źle
Jaaa jestem winna
Dobrze jest
Zawsze będę winna

Możesz na mnie oprzeć się
Jaaa jestem winna
Możesz na mnie liczyć bo
Zawsze będę winna
1 1 1
2009-12-29T15:58:41+01:00
"Winna"
Ja to ta z obrazka
Ja to ta co krzyczy
Ta co ciągle sobie drwi
Ja znów kogoś gryzę
Ja kogoś obrażam
Niegrzeczna i grzeszna tak
Bo kiedy tylko staje się
Zbyt ludzka niż byś tego chciał
Wtedy oto widzisz że
Jesteś tak jak ja
Nie jest źle
Jaaaa jestem winna
Dobrze jest
Zawsze będę winna
Nie jest źle
Jaaa jestem winna
Dobrze jest
Zawsze będę winna
Ukoj swe sumienie
Nakarm swą ciekawość
Daj mi prawo abym ja
Mogła Ciebie bawić
Mogła Ciebie zbawić
Mogła w końcu zabić Cię
Bo kiedy tylko staje się
Zbyt ludzka niż byś tego chciał
Wtedy oto widzisz że
Jesteś tak jak ja
Nie jest źle
Jaaa jestem winna
Dobrze jest
Zawsze będę winna
Nie jest źle
Jaaa jestem winna
Dobrze jest
Zawsze będę winna
Nie jest źle
Jaaa jestem winna
Dobrze jest
Zawsze będę winna
1 5 1