Odpowiedzi

2009-12-29T16:04:06+01:00
A więc tak
podstawa dolna ma 13
górna 5
a boki po 4 pierwiastek dwóch
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:11:06+01:00
Boki trapezu: a, b, 2*c
b=a+2x

tg 45= h/x
1=4/x
x=4

sin 45=h/c
pierw z 2/2=h/c
c=4 pierw z 2

Ob=18+8 pierw z 2= a+b+2c=2a+2*4+2*4 pierw z dwoch

a=5
b=13
c=4 pierw z 2
2009-12-29T16:12:59+01:00
W trapezie równoramiennym o obwodzie (18+ 8 pierwiastków z 2) cm wysokość ma długość 4 cm, a kąt ostry ma miarę 45 stopni. Oblicz długość boków tego trapezu.
2 5 2