Uzupełnij .
Rodzaj trójkątA : ... równoramienny itd .czaiciee ?
Miary kątów trójkąta : 50 stopni , 50 stopni , . . . stopni

PS :cześć , jak widzicie jestem tu nowa moglibyście mi powiedzieć jak się rozwioązuje zadania , bo ja chcem rozwiązać a tam pisze tylko '' Rozwiąż inne zadanie '' . ;?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:03:19+01:00
2009-12-29T16:42:15+01:00
Wynosi 80 stopni
PS.Na góże przy starcie na pomarańczowym pasku pisze start rozwiaż zadaj itp.
wejdź w rozwiąż i tam bedzie czy chcesz rzwiązac z wszytkich szkól czy gimnazjalnchy podstawowy i potem sa pytania i wchodzisz odpowiedz i odpowiadasz na podane pytanie.
Miło jak pomogła pliss daj naj:*