Odpowiedzi

2009-12-29T16:14:20+01:00
1. pomnożyć te dwa mianowniki przez siebie lub znaleźć dla noch wspólny dzielnik
2.opowiadanie:
najpierw napisz wstęp, potem rozwinięcie a na końcu zakończenie;
obraz: n ormalnie go szczegółowo opisać
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T16:18:31+01:00
1.jeśli chcesz sprowadzić ułamek do wspólnego mianownika to :
* masz np.ułamek ⅔ i ⅝ , nie ?
Aby rozszerzyć do wspólnego mianownika (mianownik jest na dole) , to mnożysz oba doły przez liczbę przeciwną,aby powstały obie takie same .
Masz tak:
⅔ to dół mnożysz przez 8 i masz 2/24
⅝ to dół mnożysz przez 3 i masz 5/24
i wtedy masz wspólne mianowniki,możesz to dodawać,porównywać i wgl.
2.Jeśli chcesz napisać opowiadanie,musisz uwzględnić wstęp , rozwinięcie , zakończenie.
Zaczynasz od akapitu , czyli nie piszesz od początku linijki tylko 3 cm opuszczasz i dopiero piszesz.
I pozostałe zasady,czyli co używamy,czego nie używamy,ale polonista powinien o tym informować.
Aby opisać obraz,musisz po prostu napisać,jaki jest,co sie na nim znajduje,jakiego jest koloru i tym podobne.
Mam nadzieję,że pomogłam .
9 4 9
2009-12-29T16:27:58+01:00
1.jak masz np: trzy czwarte i trzy szóste to mnozysz cztery i szesc i wychodzi ci mianownik 26 i potempiszesz w mianowniku 26 a w liczniku piszesz ile cio wyjdzie czyli 26:4=6 potem 6 razy 3=18 i wychodzi osiemnascie dwudziestych szostych i tak samo z gdrugim ulamkiem MOJE ROZWIAZANIE JEST PROSTSZE OD POPRZEDNIEGO
4 4 4