Odpowiedzi

2009-09-15T20:48:58+02:00
Co czułeś gdy z twojej głowy wyskoczyła Atena?
Jak to jest być gromowładnym?
Co czułeś gdy zrzuciłeś ze swego tronu ojca?
Jak sądzisz czemu ludzie tak boją się bogów?
Jak to jest być najważniejszym bogiem?

Pozdrawiam :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T21:05:05+02:00
Jak się czujesz strzegąc prawa i porządku na świecie?
Dlaczego twoimi atrybutami są złote pioruny, orzeł i tarcza?
Co czułeś gdy przywróciłeś do życia swoje rodzeństwo?
Co czujesz wiedząc, że jesteś najważniejszym bogiem?
Co czułeś kiedy Prometeusz zabrał ogień?

Pozdrawiam :))
2 4 2
2009-09-15T23:33:35+02:00
Jak sądzisz dlaczego Twój piorun sieje taki postrach?
Co czułeś gdy Atena wyskoczyła z Twojej głowy?
Jak czujesz się jako Bóg bogów, nie jest Ci nudno?
Co czułeś gdy widziałeś jak Prometeusz zanosi ogień zwykłym ludziom?
Jak sądzisz co by było, gdyby mu się to nie udało?
1 4 1