Odpowiedzi

2009-12-29T16:19:09+01:00
Może spróbuj na początku przerysować z jakiejś książki lub gazety..nie wiem może przekalkować..
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:21:16+01:00
Głowa to 1/8 całego ciała, nos 1/3 długości twarzy, kolana tuż nad połową całych nóg, szyja gruba i szeroka, stopy wielkości głowy, pępek i łokcie mniej więcej w połowie brzucha, nadgarstki oraz dłonie w połowie ciała. Pozdrawiam, mam nadzieje że pomogłam:)
6 3 6