Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:22:43+01:00
1. Mimo, że ludzie byli prześladowani i zabijani za to tak bardzo ufali Bogu, że ich wybawi.
2.Chrześcijanie kochali bardzo Boga i nie dali się zastraszać.
3. Odprawiali msze i spotkania w tajnych pomieszczeniach.
4. Niektórzy królowie byli bardzo wierzący, np. Zygmunt III Waza i popierali chrześcijaństwo, także swojemu państwu kazali przechodzić na to wyznanie. Niekiedy z tego powodu dochodziło do wojny np. Polski i Szwecji. :))

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam i liczę na najlepszą. :]
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T17:07:07+01:00
Chrześcijaństwo przetrwało ponieważ już od wieków było przekazywane z pokolenia na pokolenie. Każdy ojciec przekazywał swoją wiarę swojemu synowi itd. Chrześcijaństwo było również najbardziej popularną wiarą ponieważ na jej czele stał znany wszystkim papież.
1 5 1
2009-12-29T17:53:21+01:00
Chrześcijaństwo przetrwało do dzisiaj ponieważ mamy 4 ewangelie które spisali ; św.Marek,Mateusz,Łukasz,Jan. Dlatego że mamy kościoły w których ogłasza się dobrą nowinę o Chrystusie. Dlatego że otrzymaliśmy chrzest na wzór Jana Chrzciciela który chrzcił ludzi.Przetrwało też ponieważ przekazywano wiarę z pokolenia na pokolenie.
5 2 5