Rozwiąż krzyżówkę
1 Posiadłość rzymska poza granicami Italii (9 LITER)
2 Uroczysty wyjazd do miasta zwycięskiego wodza ( 6 LITER)
3 Zajmowanie przez państwo nowych terytoriów (9 LITER)
4 Podstawowa jednostka bojowa wojska rzymskiego (6 LITER)
5 Podbite państwa połączone z rzymskim sojuszem ( 14 LITER)
6 Osada o charakterze strategicznym zakładana na terenach podbitych ( 8 LITER)
7 Zdobycze wojenne ( 4 LITERY)
8 Podstawowa jednostka taktyczna legionu ( 7 LITER)

2

Odpowiedzi

2009-12-29T16:25:05+01:00
1. PROWINCJA
2.
3. EKSPANSJA
4. LEGION
5. SPRZYMIERZEŃCY
6.
7. ŁUPY
8. FALANGA


Wybacz wiecej nie wiem. :P
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:58:27+01:00
1) prowincja
2) tryumf
3)ekspansja
4)legion
5)sprzymierzeńcy
7)łupy
8)falanga