Odpowiedzi

2009-12-30T00:25:58+01:00
Nie można kopiować z innych stron ,więc podam Ci link...

http://zapytaj.com.pl/Category/015,004/2,1389105,ile_jest_trzycyfrowych_liczb_wiekszych_od_500w_ktorych_wystepuje_cyfra_5.html
1 5 1
2009-12-30T00:34:59+01:00
Trzycyfrowych liczb większych o 500 w których jest cyfra 5 jest 55
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T00:35:58+01:00
175 liczb
liczby od 501do599 (99liczb)
liczby 605,615,625,635,645,650,651,652,653,654,655,656,657,658,659,665,675,685,695,(19 liczb)
tak samo z 705,715... 805.815... oraz 905,915....
4*19+99=175 liczb

3 3 3