Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:50:51+01:00
- był zakaz wiary w Boga,
- mała ilość kościołów,
- brak nauczania religii w szkołach,
- zakaz wieszania krzyży w szkołach i innych instytucjach,
- ograniczenie wyjazdów za granice,
- brak żywności w sklepach,
- podwyżka cen produktów,
- jedzenie i artykuły były na kartki,
- ciężko było znaleź jakąś prace,
- zatajanie informacji o problemach gospodarki w kraju przez radio, prasę i telewizję( cenzura),
- podział ludzi na klasy wyższe i nieższe,
- rasizm,
- władze tłumiły brutalnie prostesy przez milicję i wojska( bili, aresztowali).

z pytaniami powinnaś już sobie poradzić:). Myślę, że pomogłam:)
4 4 4
2009-12-29T20:01:11+01:00
Niemozna było kupic do jedzenia co sie chciało,wprowadzili kartki ubrania to jak sie miało jedno to trzeba było szanowac bo nikogo niebyło stac ,brakowało pracy a zeby wyjechac zagranice to tylko mozna było pomazyc
2 2 2