Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:28:49+01:00
1. Zaburzenia w rozpoznawaniu barw, głównie czerwonej i zielonej.

2. Hemofilia
1 2 1
2009-12-29T16:32:04+01:00
1) Zaburzenia w rozpoznawaniu barw, głównie czerwonej i zielonej.
2) Hemofilia
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T16:33:33+01:00
1.uszkodzenie siatkowki, choroba wady wzroku polegająca na nierozpoznaniu barw czerwonej i zielonej.


2.Coroby przekazywane z pokolenia na pokolenie,choroby dziedziczne.