Odpowiedzi

2009-12-29T16:34:28+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:38:06+01:00
(x+y)/2- (x-y)/3=1½ | *6
(x-1)²- x(x-3)=2y+3

3(x+y)-2(x-y)=9
x²-2x+1-x²+3x=2y+3 |-1

3x+3y-2x+2y=9
x=2y+2

x+5y=9
x=2y+2

2y+2+5y=9
x=2y+2

7y=7
x=2y+2

y=1
x=4
1 5 1
2009-12-29T19:44:44+01:00
(x+y)/2- (x-y)/3=1½ | *6
(x-1)²- x(x-3)=2y+3

3(x+y)-2(x-y)=9
x²-2x+1-x²+3x=2y+3 |-1

3x+3y-2x+2y=9
x=2y+2

x+5y=9
x=2y+2

2y+2+5y=9
x=2y+2

7y=7
x=2y+2

y=1
x=4