Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:32:36+01:00
Prezydent powinien sprawowac władzę w państwie. Premier zajmuje sie bierzącymi sprawami. Ksiadz powinien opiekowac sie kosciołem. Nauczyciel powinien uczyc dzieci. Sportowiec powinien zdobywac osiagniecia. Uczeń powinien się uczyc.
2009-12-29T18:08:08+01:00
Premier-powinień sprawować władzę tak aby żyło sienam lepiej.
ksiąz- powienien nauczac w kościele
Nauczyciel-powinien nauczać w szkole tak aby młodziez sie czegoś nauczyła.
Sportowieć-powinien zdobywac dla kraju złote medale
Uczeń-powienien sie uczyc aby w życiu do czegoś dojść.
Premier-powinien zajmowwać sie bieżącymi sprawami.

Mam nadzieje ze Pomogłam :)
2009-12-29T20:38:34+01:00
Permier-Pomagać Prezydentowi we władzy

Prezydent-Władać, rządzić krajem

Ksiądz-Odprawiać mszę i spowiadać

Nauczyciel-nauczać młodych obywateli

Sportowiec-Zdobywać medale

Uczeń-Uczyć się różnych dziedzin naukowych