Odpowiedzi

2009-09-15T20:41:36+02:00
Podziękujmy Bogu za dobry poranek dnia, za to, że nikomu z naszych bliskich nie stało się nic złego. Powierzmy mu naszą lekcję religii jak i resztę dnia. Ojcze Nasz.....

Trochę krótkie, ale samo Ojcze nasz ma sporo linijek xD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T20:46:58+02:00
Ojcze Niebieski, który dozwalasz człowiekowi, by pielgrzymując przez ziemię doświadczał Twojej obecności w swoim myśleniu i działaniu, spraw, aby to nasze dzisiejsze spotkanie, było dla nas znakiem Twojej obecności wśród ludzi. Dozwól nam radośnie przeżywać chwile spotkania z Tobą i naszymi braćmi, którzy oczekują wsparcia modlitewnego z naszej strony.
Niech nasze spotkanie stanie się dla nas czasem pogłębienia wzajemnej naszej więzi i wpomoże nas w podejmowaniu działań w służbie potrzebującego człowieka.
Dozwól również, by Ojciec Pio, którego uczyniliśmy wzorem naszego postępowania był naszym orędownikiem u Ciebie. Przez Chrystusa pana naszego.
5 4 5