Odpowiedzi

2009-12-29T16:55:51+01:00
Y- ilość doroslych
x- ilośc dzieci

x=3y

48=x+y=4y
y=12
x=36
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:56:36+01:00
Razem= 48
dzieci- 3x
dorosli- x


3x + x = 48
4x = 48 /:4
x = 12

12 x 3 = 36

Odp. Dzieci było 36 a dorosłych 12.
7 5 7
2009-12-29T16:57:03+01:00
X - dzieci
y - dorosli

x + y = 48
3y = x

3y + y = 48
x = 3y

4y = 48 /4
x = 3y

y = 12
x = 3y

x = 12*3 = 36

odp.Dzieci było 36, a dorosłych 12
4 2 4