Nauczyciel przygotował 2 słoiki z wodą wapienną. Do jednego włożył rękę. Po 5 minutach woda w słoiku z woda wapienną, w której były zanużone palce wyraźnie zmętniała. W drugim słoiku nie zaopserwowano żadnych zmian.

a) Jaką hipotezę postawił nauczyciel?
b) Jaki wniosek można wyciągnąć z tego doświadczenia?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:59:38+01:00
Hipoteza-do wody wapiennej dostal się gaz wydzielany przez skóre.
Wniosek- skóra wydziela CO2 czyli odbywa sie przez nia wymiana gazowa
38 4 38
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T18:16:06+01:00
1 hipoteza
do sloika z woda wapienna dostal sie gaz wydzielany przez skore czlowieka
2 wniosek
ze przez skore wydziela sie dwutlenek wegla czyli tzw wymiana gazowa
mam nadzieje ze pomoglam:)




73 3 73