Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T16:58:06+01:00
Chyba dlatego że, Polacy i inni ludzie wierzą w przekonania związane z Bogiem, że on pomaga w trudnych sytuacjach, a przede wszystkim umarł za nas na krzyżu.... Myślę że, właśnie z tych powodów ludzie wierzą w Boga i są chrześcijanami.
3 3 3
2009-12-29T17:02:08+01:00
Chrześcijaństwo przetrwało do dzisiaj, ponieważ ludzie są związani z Bogiem. Wierzą, że Bóg pomaga nam w trudnych sytuacjach, że jest zawsze z nami. Ludzie kochają Boga.
2 4 2
2009-12-29T17:29:16+01:00
Ponieważ wieżący w chżeścijaństwo potrzymywała tradycje modliło się spowiadało i uczęszczało do kościoła
3 3 3