Odpowiedzi

2009-12-29T17:12:21+01:00
Negatywne :
- moga nosic jakies choroby
- moga niszczyc niektóre organizmy

pozytywne:
- pomoagaja razwijac sie niektórym organizmom
- pomagaja w przebiegu niektórych prosesów
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:13:42+01:00
POZYTYWNE
-podnoszą odporność (bakterie jelitowe)
-rozkładają szczatki roślin i zwierząt(oczyszczają środowisko)
-użeżniają glebę
-są używane do produkcji:jogurtów,ogórków kiszonych
NEGATYWNE
-powodują chorby(angina,salmonella,gróżlica,zapalenie płóc,tężec)
-psucie produktów spożywczych
-zanieczyszczanie powietrza
30 4 30
2009-12-29T19:54:39+01:00
Pozytywne i negatywne skutki bakterii

Pozytywne :
- Bakterie jelitowe podnoszą odporność;
- oczyszczają środowisko;
- użyźniają glebę
- dzięki nim mamy ogórki kiszone, jogurty

Negatywne :
- choroby różnego rodzaju, jak np. gróźlica, salmonella;
- zanieczyszczają powietrze
- psucie się produktów spożywczych.

Pozdrawiam.





42 1 42