Do probówki wody rzecznej dodano roztwór BaCl2. W wyniku tej reakcji powstał biały osad nierozpuszczalny w kwasach i roztworze amoniaku.W próbce znajdowały sie jony:
a) CO 2-
3
b) SO 2-
4
c) Ag+
d) PO 3-
4


te liczby pod odpowiedzią powinny być pod liczbą wyżej ale mi nie wyszło..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T18:07:53+01:00
Znajdowały by się jony SO 2-4.
1 5 1
2009-12-29T19:18:44+01:00
Według mnie powinno być SO 2-4
ale nie wiem dokładnie.
1 5 1