Pierwsza lekcja rozpoczyna się o 8.15. Poranne mycie, ubieranie i jedzenie śniadania zajmują Karolowi pół godziny, droga do szkoły- kwadrans. o której godzinie Karol powinien wstać, aby zdążyć do szkoły na 5 minut przed rozpoczęciem lekcji?

3

Odpowiedzi

2009-12-29T17:14:49+01:00
8:15 - 5 minut - 30 minut - 15 minut
Karol powinien wstać o 7 : 25
7 3 7
2009-12-29T17:16:26+01:00
Pierwsza lekcja rozpoczyna się o 8.15
Poranne mycie, ubieranie i jedzenie śniadania zajmują Karolowi pół godziny, czyli 30 min

droga do szkoły- kwadrans, czyli 15 min

30+15= 45 min
45 min + 5 min (przed rozpoczęciem lekcji)
50 min

8.15 - 50 min = 7.25

Odp. Karol musi wstać o 7.25
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:18:51+01:00
8.15 - (30min + 15 min + 5 min) = 7.25
15 4 15