Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:22:02+01:00
V=s/t
t=s/v
t=12/60=0,2h=12 minut :) - tyle jedzie dziadek
mama
t=12/40=0,3h=18 minut :)
18:12=1,5 tyle razy szybciej :)
Zatem dziadek jedzie 1,5 razy szybciej niż mama.
2009-12-29T17:51:19+01:00
60 km: 60 min=1km/godz
1km/godz x 12km =12 min
Dziadek w 12min.
Mama 18 min
Szybciej bedzie dziadek (1,5x)
2009-12-29T17:52:33+01:00
Dziadek:

12/60 = 0,2 na godzinę = 12 minut

12 minut jeżdzi dziadek

Mama:

2/40 = 0,3na godzine = 18 minut

18 minut jeżdzi mama

kto szybciej ??

18:12=1,5

Odp. Szybciej jeżdzi dziadek o 1,5 razy.