Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:21:13+01:00

Wzór:
V=a*b*H

V=480m³
a=25m
b=12m

480=25*12*H
480=300H /:300

1,6=H

H=1,6m

 

Odp. Głębokość wody w basenie wynosi 1,6m.

3 3 3
2009-12-29T17:21:49+01:00
V - objętość wody w basenie = 480 m³
a - długość basenu = 25 m
b - szerokość basenu = 12 m
h - głębokość wody w basenie
V = abh
h = V/ab = 480 :(25 x 12) = 480 : 300 = 1,6m
Odpowiedź : Głębokość w basenie wynosi 1,6metra.
3 3 3
2009-12-29T17:23:38+01:00
V=a*b*h
V=480
a=25
b=12

480=300*h
h=480/300
h=48/30
h=1,6
1 5 1