Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:34:33+01:00
Nadzieja nie jest Matką głupich ponieważ nadzieje należy mieć zawsze.Trzeba być wytrwałym i wierzyć,że coś co ma się udać to się uda.Głupim raczej można nazwać tego kto nie ma nadziei w ''nią'' nie wieży.
2009-12-29T18:06:54+01:00
Nadzieja nie jest matką głupich ponieważ, mądrzy mają nadzieje, że coś im się uda. że jakiś dobry czyn zostanie im wynagrodzony. zawsze trzeba mieć nadzieje, że coś nam się w końcu uda.

wiem, że już jest naj. : - D