Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:44:59+01:00
1. Zachodnim skrajnym punktem Europy jest przylądek Roca
2. Fałdowania hercyńskie : Harz Góry świętokrzyskie Ural
Fałdowania alpejskie ; Alpy Karpaty góry Betyckie
3 3 3
2009-12-29T17:47:48+01:00
Skrajny punkt Europy na zachodzie - przylądek Roca (9° 27' W)

Fałdowania hercyńskie - góry Harz, Góry świętokrzyskie, góry Ural

Fałdowania alpejskie - Alpy, Karpaty, góry Betyckie
1 5 1