Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:40:21+01:00
X²-x-2
Δ=1+8=9
√Δ=3
x1=(1-3)/2=-1
x2=(1+4)/2=2
zatem x²-x-2=(x+1)(x-2)
x²+x-6
Δ=1+24=25
√Δ=5
x1=(-1-5)/2=-3
x2=(-1+5)/2=2
zatem x²+x-6=(x-2)(x+3)
(x+1)(x-2):(x-2)(x-3)=(x+1):(x+3)
x≠2^x≠3
Pozdrawiam :)
1 5 1
2009-12-29T17:42:11+01:00
Δ=1+8=9

x1=1-3/2=-2/2=-1
x2=1+3/2=4/2=2

Δ=1+24=25
x1=-1-5/2=-6/2=-3
x2=-1+5/2=4/2=2

(x+1)(x-2)/(x+3)(x-2)


ODP: (x+1)/(x+3)
1 5 1