Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T17:42:16+01:00
Zaczyna się znowu gonitwa do „steru”,
Kto będzie rządził w dawnym PRL – u
Kiedy Lechu przez mur stoczni skoczył,
Znowu Polaków słowami zauroczył.
Poszli więc za nim na ulice – po wolny kraj,
Wkroczyło więc wojsko – wybiła godzina
Chwała Wojtkowi za to, że pogodził się syn i tato.
Usiedli więc wszyscy razem do "stołu".
Komuna upadła, miało być lepiej,
Bo „ster” przejął Lechu.
- A później?
znów mieliśmy wybory.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:43:47+01:00
Wszyscy idą na wybory,
Znowu będą boleć głowy.
Każdy z polityków ma nadzieję,że to on stanie na czele.
Bo wybory jak już wiecie znane są na całym świecie.

Wchodzę do wielkiej sali i rozglądam się po hali.
Wszyscy do urny kartki wrzucają i z uśmiechem do domu wracają.Nadszedł czas na mnie.Kogo zakreślić?
Zastanawiam się długo bo prawda jest taka,że politycy wiele obiecują a później sobie z tego żartują.
1 5 1