Odpowiedzi

2009-12-29T17:43:37+01:00
Duzo prowiantu,ciepła odzież,latarka,lekarstwa,lina,namiot,
2009-12-29T17:44:01+01:00
Kompas,prowiant,latarkę,ciepły koc i ubranie,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:47:44+01:00
W plecaku powinenem mieć

Namiot,
mape,
kompas,
termos z gorącą "herbatą",
suchy prowiant,
scyzoryk,
2 koce jeden do nakycia siebie a drugi na podloże,
jakąś broń do polowania
i drewno na ognisko.
4 3 4