Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:50:50+01:00
Różnice między ludźmi mogą a wręcz mają znaczenie pozytywne. gdyby każdy człowiek był taki sam, miał akie same zainteresowania, imię, nazwisko, wyglądał by tak samo i zachowywał się w różnych sytuacjach świat byłby nudny. a tak kiedy każdy jest inny, ma inne pomysły, zawsze jeżeli chcemy coś zrobić mamy różny pogląd na dany temat i różnego rozdzaju pomysły.

jeżeli za długie to omiń coś, starałam się napisać sporo . : - )
POWODZENIA. : - *
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T17:53:01+01:00
Różni są ludzi, toteż i różne są ich poglądy, sposoby patrzenia na świat. Różne są też ich style, sposób ubierania. Różni ich rodzaj słuchanej muzyki. Wiele rzeczy różni ludzi. Odmienne poglądy często prowadzą do bardzo przykrych rzeczy - rasizmu, nietolerancji. Jednak czy aby różnice między ludźmi nie miałyby żadnych pozytywów? Oczywiście, że mają. I to bardzo wiele. Świat byłby nudny, gdyby nie "inność"/"odmienność". Stał by się monotonny, szary. Nasza codzienność stała by się prawdziwym nudnym koszmarem. Zresztą to dotyczy również gałęzi przemysłu. Tzn. gdyby każdy człowiek lubił by to samo, to nie ma mowy o wprowadzaniu nowych, może nawet lepszych ubrań, przedmiotów codziennego użytku. Ponieważ każdy jetst inny i każdy lubi co innego, to to pozwala wielu ludziom utrzymać się na rynku pracy.

:)