1.W państwie demokratycznym cały naród sprawuje władzę poprzez swoich reprezentantów, którzy zasiadają w:
a STANACH GENERALNYCH
b PARLAMENCIE
c RADZIE PRZYSIĘGŁYCH
d RADZIE MINISTRÓW


2. POLSKI PARLAMENT JEST ORGANEM WŁADZY;
A WYCHOWAWCZEJ
B USTAWODAWCZEJ
C SĄDOWNICZEJ
D SAMORZĄDOWEJ

3. ILE TRWA KADENCJA PARLAMENTARSKA W POLSCE???

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:59:16+01:00
Zad.3
5lat
zad,2.
odp. B Ustawodawcza
zad.1.
b) w Parlamencie
2009-12-29T18:14:29+01:00
1.W państwie demokratycznym cały naród sprawuje władzę poprzez swoich reprezentantów, którzy zasiadają w:

b) PARLAMENCIE

2. POLSKI PARLAMENT JEST ORGANEM WŁADZY:

b) USTAWODAWCZEJ

3.ILE TRWA KADENCJA PARLAMENTARSKA W POLSCE???

Odp. 5 lat

2009-12-29T18:50:08+01:00
1.W państwie demokratycznym cały naród sprawuje władzę poprzez swoich reprezentantów, którzy zasiadają w:

b)parlamencie

2. Polski parlament jest organem władzy:

b) ustawodawcej
3.Ile trwa kadencja parlamentarska w polsce?
5 lat