Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T17:55:37+01:00
Może dostęp do morza, rozwijało się tam rolnictwo, rzemiosło, handel i żegluga,klimat i roślinność śródziemnomorska też miały wpływ.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T17:58:04+01:00
Ludzie od tysięcy lat mieszkają nad morzem śródziemnym ponieważ panuje tam komfortowy klimat a ukształtowanie terenu sprzyja uprawie roli hodowli zwierząt i turystyce. w dawnych latach morze śródziemne ludzie wykorzystywali do transportu różnych towarów.
6 4 6
2009-12-29T18:14:35+01:00
Rozwijało się tam rolnictwo, rzemiosło, handel i żegluga,klimat i roślinność śródziemnomorska też miały wpływ.
3 2 3