Odpowiedzi

2009-12-29T18:10:19+01:00
Ciało w ruchu rysuje się nie w pozycji pionowej lub poziomej tylko ręce, nogi ogólnie ciało musi być pod jakimś kątem, skośnie tylko nie prosto tak jest najłatwiej wyjaśnić.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T20:17:44+01:00
Trzeba zaokrąglić sylwetkę żeby było ładniej jedną nogę trzeba narysować przed drugą rzęsy są cienkie.Oczy skośne nos trochę zaokrąglony.Ręce wykształtować narysować linie pomagające ,ale lekko żeby można je było potem zmazać mają one pomagać ci w narysowaniu jakiejś części ciała.Głowę zrób trochę owalną. Narysować nieco lekkie linie obok rysunku żeby było bardziej realistyczne że on idzie lub biegnie.Włosy jeśli chodzi o dziewczynę trochę pofalowane zawsze ładnie wyglądają ,a jeśli chodzi o chłopaka trochę sterczące do góry ,ale nie za bardzo zaostrzone.Chłopak będzie wyglądał realistycznie ,a dziewczyna bardzo ładnie.Palce nie za bardzo chude ,ale też nie za bardzo grube tylko takie które uważasz za ładne.Paznokcie nie są za bardzo widoczne więc nie będę ich omawiać.No to chyba już koniec. :-)
2 3 2