Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T15:52:05+01:00
Wszystkie, to trochę dużo ;) Napisałem po 15 przykładów każdej z grup:

Państwa
1. Polska
2. Niemcy
3. Rosja
4. Hiszpania
5. Portugalia
6. Włochy
7. USA
8. Chiny
9. RPA
10. Holandia
11. Irlandia
12. Indie
13. Anglia
14. Austria
15. Szwecja
Miasta polskie
1. Bydgoszcz
2. Toruń
3. Nakło
4. Zabrze
5. Zakopane
6. Warszawa
7. Kraków
8. Gniezno
9. Gdańsk
10. Szczecin
11. Gdynia
12. Sopot
13. Wrocław
14. Kołobrzeg
15. Jelenia góra
Rośliny
1. Tulipan
2. Bratek
3. Mniszek lekarski
4. Kasztanowiec
5. Dąb
6. Lipa
7. Adiantum
8. Alokazja
9. Dracena
10. Zielistka
11. Sternberga
12. Bluszcz
13. lilia wodna
14. grążel żółty
15. Liana
Imiona
1. Marcin
2. Marek
3. Marysia
4. Monika
5. Michał
6. Dawid
7. Patryk
8. Kasia
9. Ania
10. Małgosia
11. Ela
12. Helena
13. Stanisław
14. Tomasz
15. Paweł
Rzeki
1. Noteć
2. Wisła
3. Warta
4. Odra
5. Ren
6. Nidzica
7. Szreniawa
8. Raba
9. Dłubnia
10. Prądnik
11. Skawinka
12. Skawa
13. Skawica
14. Stryszawka
15. Osielec


2009-12-30T19:26:06+01:00
Państwa
1. Polska
2. Niemcy
3. Rosja
4. Hiszpania
5. Portugalia
6. Włochy
7. USA
8. Chiny
9. RPA
10. Holandia
11. Irlandia
12. Indie
13. Anglia
14. Austria
15. Szwecja
Miasta polskie
1. Bydgoszcz
2. Toruń
3. Nakło
4. Zabrze
5. Zakopane
6. Warszawa
7. Kraków
8. Gniezno
9. Gdańsk
10. Szczecin
11. Gdynia
12. Sopot
13. Wrocław
14. Kołobrzeg
15. Jelenia góra
Rośliny
1. Tulipan
2. Bratek
3. Mniszek lekarski
4. Kasztanowiec
5. Dąb
6. Lipa
7. Adiantum
8. Alokazja
9. Dracena
10. Zielistka
11. Sternberga
12. Bluszcz
13. lilia wodna
14. grążel żółty
15. Liana
Imiona
1. Marcin
2. Marek
3. Marysia
4. Monika
5. Michał
6. Dawid
7. Patryk
8. Kasia
9. Ania
10. Małgosia
11. Ela
12. Helena
13. Stanisław
14. Tomasz
15. Paweł
Rzeki
1. Noteć
2. Wisła
3. Warta
4. Odra
5. Ren
6. Nidzica
7. Szreniawa
8. Raba
9. Dłubnia
10. Prądnik
11. Skawinka
12. Skawa
13. Skawica
14. Stryszawka
15. Osielec