Odpowiedzi

2009-12-29T18:36:43+01:00
No jak to czym,
byli bardzo dobrze przygotowani w broń, czołgi
2009-12-29T18:37:40+01:00
Karabinami,bronią palną,granatami,propagandą
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T18:41:51+01:00
Bronie jakie używali Polacy podczas I wojny światowej:
-głównie były to bronie palne
-różne karabiny
-pistolety
-czołgi
-samoloty(bombowce)
-granaty
-miny
-walki wręcz.

bronie jakie używali Polacy podczas II wojny światowej:
-także były to bronie palne
-wyższej klasy bronie
-kałaszniki
-karabiny
-strzelby
-granaty
-miny
-czołgi
-samochody ostrzałowe
-bombowce
-noże

Polska w wieku 17 i 18 była napadana przez różne kraje ,bitwa była na porządku dziennym , Polska już dość osłabiona wygrywała wojny z państwami takimi jak Turcja, Szwecja , Rosja każde z tych państwa próbowało zabrać ziemie należące do polski przy czym gineło wiele ofiar głównie polaków , lecz dzięki wytrzymałości polskiego narodu daliśmy radę.