Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T18:52:44+01:00
Dużo szczęścia, pomyślności, nie połykaj z karpia ości. Nie jedz bombek, nie pal siana, jedz pierogi, lep bałwana. A w Sylwestra siedź do rana.

Pachnące świerkiem, srebrem oszronione, piernikowo-jabłkowe i śniegiem opruszone. Życzenia świąteczne i noworoczne składa...

Idą święta, widać gości - wydłub z karpia wszystkie ości. Powyjadaj z barszczu uszy. A gdy Cię za bardzo suszy, siądź wygodnie z flachą wina, i obejrzyj dziś Kevina.


Dobry jest chleb, lepsze są bułki, lecz najlepsze serce przyjaciółki.
Przyjaciółmi są dwie osoby, które znają tylko jedno zmartwienie i jedną radość - drugiej osoby.
Słowo prawdziwego przyjaciela jest dla smutnej duszy jak promień słońca, który wiosną ogrzewa twarz biedaka i pozwala mu pozbyć się oziębłości zimy.
Miałem kiedyś przyjaciela, który do mnie wypiął się. Zrozumiałem, że był wrogiem, chociaż podlizywał się.
Szczęście, to śpiew i muzyka. Szczęście, to uśmiech, który rozwesela. Szczęście, to mieć przyjaciela.
Nie mam dzisiaj wcale chęci, wpisać Ci się ku pamięci. Ale o tym zapomniałam i już właśnie się wpisałam.
Przyjaciel, dzielny zuch - działa jak we dwóch.


pozdrowienia!
1 5 1
2009-12-29T19:14:27+01:00
Witam ;)
1.
Gwiazdka świeci wysoko,
księżyc puszcza ci oko.
Prezentów pod choinką moc,
spędźmy wesoło tę noc.

2.
W te piękne święta
niech każdy pamięta
z serca płynące życzenia:
marzeń spełnienia,
iskierek radości
i dużo dużo miłości.

3.
Ile liści na drzewie,
ile chmurek na niebie,
ile w wierszu jest rymów,
ilu ojciec ma synów,
ile na choince igieł,
ile helikopter ma śmigieł,
Tyle życzę Ci miłości,
ciepła, zdrowia, pomyślności
By cudowne były święta
i byś zawsze była uśmiechnięta

4.
Święta świece zapaliły,
Pod choinką prezent lśni,
To dla Ciebie, mój Ty miły,
Żebyś o mnie często śnił

5.
Gdy Mikołaj wychodzi z mroku,
A blask choinki bije z cienia,
Najpiękniejszy dzień tego roku
W żywą prawdę się zamienia.
Prezenty są dla Ciebie w worku,
Ja Ci składam ciepłe życzenia,
I oby bałwan na podwórku
Nie nosił Twojego imienia!

6.
Zima wszystko przystroiło,
białym śniegiem oprószyła,
już do Ciebie pędzą sanie,
zgadnij, zgadnij co dostaniesz

7.
Z okazji Bożego Narodzenia,
składam Ci serdeczne życzenia.
Niech Ci święta miłe będą,
z dźwiękiem śpiewu i kolędą.
Z wigilią tuż po zmroku,
i w radosnym Nowym Roku.

8.
Merry Christmas,
Christmas Merry
były sobie renifery,
miały bardzo śmieszne minki,
bo urwały się z choinki
i znalazły ciepły kąt,
by Ci życzyć Happy świąt

9.
Mkną po niebie renifery
każdy prezent dostać chce
może dostać dwa lub cztery
Ten Mikołaj wszystko wie.
Kto był grzeczny , a kto nie.
A czy grzeczny zawsze byłeś?
a czy list mu zostawiłeś?
czego pragniesz , co byś chciał
pod choinką znaleźć miał.
Gdy gwiazdka zapłonie
choinka zaświeci
przy stole usiądą dorośli i dzieci.
Niech te Święta będą białe
w spokoju, miłości upłyną całe

10.
Na zbliżające się Święta pragniemy
złożyć życzenia przeżywania Bożego Narodzenia
w zdrowiu, radości i ciepłej rodzinnej atmosferze.
Kolejny zaś Nowy Rok niech będzie czasem pokoju
oraz realizacji osobistych zamierzeń...

POZDRAWIAM ;)